Call Now for more information 24/7:

+357 25 200 000

+357 25 200 000

AAμέγεθος κειμένου:

Ο κάθε ασθενής που επιλέγει να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες του Mediterranean Hospital of Cyprus έχει Δικαιώματα και Υποχρεώσεις όπως αυτά προκύπτουν από το σεβασμό των ατομικών δικαιωμάτων και των κανόνων λειτουργίας του Νοσηλευτηρίου μας.

Πατήστε εδώ για την λίστα Υποχρεώσεων των ασθενών.

Ο κάθε ασθενής έχει δικαίωμα:

  • Να ενημερώνεται για την πραγματική κατάσταση της υγείας του και για τη σημασία των διαγνωστικών εξετάσεων και θεραπευτικών αγωγών στις οποίες θα υποβληθεί.

  • Να ενημερώνονται οι άμεσοι συγγενείς του για την πραγματική κατάστασή του, εφ' όσον δεν υπάρχει αντίθετη γραπτή εντολή από τον ίδιο.

  • Να μην υποβάλλεται σε φαρμακευτικές και επεμβατικές κλινικές δοκιμές χωρίς προηγούμενη πλήρη ενημέρωσή του για τους κινδύνους που διατρέχει, τις εναλλακτικές θεραπευτικές μεθόδους και χωρίς έγγραφη συγκατάθεσή του.

  • Να μην υφίσταται άσκοπες διαγνωστικές εξετάσεις και θεραπευτικές αγωγές, που συνεπάγονται περιττή ταλαιπωρία και επιπλέον έξοδα.

  • Να τυγχάνει απ' όλο το προσωπικό (ιατρικό, νοσηλευτικό, βοηθητικό, διοικητικό) αντιμετώπισης με ευγενική συμπεριφορά, διακριτικότητα και κατανόηση, καθόλη την αλληλεπίδραση του με τις υπηρεσίες του νοσηλευτηρίου.

  • Να παρακολουθείται στη διάρκεια της νοσηλείας του από κατάλληλα εκπαιδευμένο και εξειδικευμένο προσωπικό, ικανό ν' αντιληφθεί και να φροντίσει όλες τις νοσηλευτικές του ανάγκες.

  • Να νοσηλεύεται σε κατάλληλα διαμορφωμένους και εξοπλισμένους χώρους, ώστε να διασφαλίζεται η πλήρης αποκατάσταση της υγείας τους.

  • Να υποβάλλεται στην πρέπουσα θεραπευτική αγωγή, έστω και με επέμβαση της δικαστικής αρχής, αν ο ίδιος δεν είναι σε θέση να αποφασίσει, σε περίπτωση που οι συγγενείς του για λόγους θρησκευτικούς, πολιτισμικούς ή άλλους, την αρνούνται.

  • Να προβεί σε καταγγελία οποιασδήποτε αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς των ιατρών, του νοσηλευτικού ή και του διοικητικού προσωπικού, προς το Διοικητικό Συμβούλιο.

  • Να καταφύγει σε νομική διαδικασία στην περίπτωση που θεωρεί ότι έτυχε θύμα ιατρικού λάθους.

  • Να ελέγχει τα φάρμακα του, τον λογαριασμό του και να αναζητά εύλογες πληροφορίες και διευκρινίσεις για όποιο σχετικό με αυτά θέμα τον απασχολεί. Τα απαραίτητα φάρμακα αγοράζονται από τα ιδιωτικά φαρμακεία, σε περίπτωση που το νοσοκομείο δεν διαθέτει δικό του φαρμακείο, βάσει εκδιδόμενων επί ονόματι των ασθενών συνταγών και η αξία αυτών και τα έξοδα μεταφοράς των φαρμάκων χρεώνονται απευθείας στα νοσήλια τους, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.

  • Να ασκεί το δικαίωμα του Ιατρικού Απορρήτου, για όλες τις πληροφορίες που περιέχει ο Ιατρικός Φάκελός του, καθώς και εκείνων που συγκεντρώθηκαν προφορικά ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο.

  • Να ενημερώνεται για κάθε περίπτωση συμμετοχής τους σε ερευνητικό πρόγραμμα, διατηρώντας πάντα το δικαίωμα να αρνηθεί τη συμμετοχή του σε οποιαδήποτε τέτοια διαδικασία.

  • Να διακόψει τη συμμετοχή τους σε οποιοδήποτε ερευνητικό πρόγραμμα συμμετέχει, όποτε αυτός το κρίνει σκόπιμο, έστω και αν έχει δώσει γραπτή συγκατάθεση.

  • Να επιλέγει ο ίδιος τον ιατρό που επιθυμεί να του παρέχει ιατρικές υπηρεσίες.

  • Να ζητάει και δεύτερη γνώμη από άλλο ιατρό ή να παρευρίσκεται και δεύτερος ιατρός στην χειρουργική επέμβαση ή στην παρακολούθησή του.

  • Το κόστος των επιπλέον αμοιβών επιβαρύνει τον ίδιο τον ασθενή.

 

Όνομα Δικαιούχου:
The Mediterranean Hospital of Cyprus (MHOC)

 

Αρ. Λογ/μού Τράπεζας Κύπρου:
3570 1489 5626

 

IBAN: CY390020 0195 0000 3570 1489 5626

 

SWIFT: BCYPCY2N

 
Ζητήστε Πληροφορίες
Συμπληρώστε τη φόρμα για να λάβετε πληροφορίες για την θεραπεία που σας ενδιαφέρει:


Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input


Invalid Input